ponedeljek, 4. maj 2009

FHŠ ni moj nasprotnik, FHŠ sem jaz !

...Univerza ne sme biti prostor familiarnosti, zaupanja in zasebnih zmenkarij!

Javna razprava ni namenjena reševanju nekakšnih konfliktov interesov z
Institucijo Fakulteto. Niti nisem poslovni partner ali klient Fakultete. Sem
del inštitucije kot študent in zato moram zahtevati, da je slednja prostor,
znotraj katerega bom lahko nastopal politično brez pritiskov "zasebnih
usklajevalnih pogovorov" in pofukanih packov, ki bi mi za to srali po glavi
ter me zmerjali z anarhistki in otročaji.

Ne želim, da mi inštitucija FHŠ ponuja neko jebeno partnerstvo, ker z njo ne
poslujem, niti se ne pogajam. Ne želim, da me dekanja zagovarja, ker sem se
jebeno sposoben zagovarjati sam. Ne želim pomoči ali spodbude, ki sem jo
dosedaj potreboval le za znosnejšo situacijo okoli premnogih stvari, ki mi
pripadajo, ampak zahtevam prostor, v katerem bodo slednje samoumevne! Ne
želim, da dekanja verjame v mojo "humanistično zrelost in poglobljenost",
temveč zahtevam, da jo privzame! Ne želim, da dozdevni krmarji inštitucije
slepomišijo ter gradijo na zaupanju ter jebenih točkah zvestobe, marveč
zahtevam transparentno akademsko polje, odprto za kritično razpravo!

Inštitucija Fakulteta za humanistične študije ni moj nasprotnik, Fakulteta
za humanistične študije sem jaz!


VELIKI M.K.

1 komentar:

Erik pravi ...

Za božjo voljo!!!